Raymond Williams: Reklám: a mágikus rendszer

Barts Lívia: Kiállítás és kommunikáció: csábítás és keretezés a reklámban a századfordulótól az ezredfordulóig

Hódosy Annamária: A reklám és a posztfeminista erődiszkurzus

Szlávi Anna: Reklám Nem. Társadalmi nemek ábrázolása reklámplakátokon

Keszeg Anna: Írta és rendezte Karl Lagerfeld. A digitális divatfilm reklámműfajról

Milián Orsolya: Videoklip-történetek és a webkettes „pop-promó”

Tóth Zoltán János: Marketingtrendek a hollywoodi blockbuster gyártásában az ezredforduló után

Harsányi Dávid − Szántó Szilvia: „Vajon kreatív a kreatív?”, avagy a gazdasági felsőoktatásban tanulók véleménye a kreativitásról és a kreatív reklámokról

 

Diákmunka

Varga Ákos: A fogyasztói társadalom diszkrét bája. Mad Men – Reklámőrültek (2007-2015)