Posts tagged "fogyasztás"
Az „instagramolható divat” fogalma és jelenségei

Az „instagramolható divat” fogalma és jelenségei

Jelen tanulmány kiindulópontját az a feltételezés adja, hogy a kommunikáció- és médiatudomány egyik elsődleges feladata a médiagyakorlataink mögötti hétköznapi fogalmak és használati logikák feltérképezése. Ezen általános megállapítást ezúttal az Instagram és a divatjelenségek közötti kölcsönhatás területén, különösen az „instagramolható divat” kifejezés megértésében érvényesítem.
Reklám Nem. Társadalmi nemek ábrázolása reklámplakátokon

Reklám Nem. Társadalmi nemek ábrázolása reklámplakátokon

Mindannyian ismerjük a reklámokat. Jól tudjuk, arra akarnak minket rávenni, hogy vásároljunk. Unjuk őket, irritálnak minket, ugyanakkor meg vagyunk győződve róla, hogy nem tudnak már hatást tenni ránk, mert átlátunk rajtuk. De vajon tényleg nincs hatásuk? Az utóbbi évtizedek reklámdömpingje – gondoljunk akár a tévés, akár az internetes, akár a köztéri reklámok életünket behálózó jelenlétére ...